Ofta förekommande frågor
Vad är poängshoppen?
Som
My Hobbii-medlem får du automatiskt tillgång till poängshoppen. Vi
gillar att skämma bort våra kunder och som My Hobbii-medlem samlar
du ihop poäng varje gång du handlar hos oss. Dessa poäng kan du
byta mot exklusiva produkter i poängshoppen.
Hur samlar jag ihop poäng?
När
du blivit medlem av My Hobbii tjänar du poäng varje gång du
handlar hos oss - med undantag för beställningar som betalas med
presentkort.
Du kan även tjäna poäng på andra sätt - som
t.ex. genom att skriva recensioner på produkter och mönster på vår
hemsida. Läs mer om hur du kan samla poäng under “Hur samlar manpoäng”
Alla poäng sparas på ditt konto och endast du kan
använda dem. Du kan alltid se ditt poängsaldo under “Mina poäng”.
Vad kan jag ‘köpa’ för mina poäng?
Du kan ‘köpa’ exklusiva produkter och mönster för dina poäng i poängshoppen.
Dras mina poäng av om jag gör en retur?
Ja, om du returnerar en produkt eller annullerar en beställning, drar vi av poängen du tjänade på den produkten eller beställningen från ditt poängsaldo.
Hur länge gäller mina poäng?
Vi önskar att dina poäng skulle vara giltiga för alltid - men om du inte använder dem inom två år efter att du tjänat dem kommer de att upphöra att gälla.
Vi gör vårt bästa för att påminna dig i god tid innan poängen slutar gälla, så att du får en chans att använda dem.
När du handlar för dina poäng i poängshoppen dras automatiskt dina äldsta poäng först.
Hur mycket är mina poäng värda?
Varje gång du köper för 1 kr tjänar du 1.5 poäng.
Hur annullerar jag min tillgång till
poängshoppen?
Om
du vill annullera din tillgång till poängshoppen helt och hållet,
och sluta samla poäng, måste du annullera ditt My Hobbii-medlemskap
under Inställningar.
Om du annullerar ditt medlemskap så förlorar du alla dina poäng och du kommer inte att tjäna nya poäng för framtida köp. Annulleringen kan inte ångras.
Fick du inte svar på dina frågor?
Om du vill kontakta vår kundservice kan du göra det på https://hobbii.se/information/contact